Podnikáte na internete? Spojte formu s obsahom

ua9f6jgxxm

PR článok | Dnes je priaznivá doba, ktorá praje všetkým tým, ktorí chcú začať podnikať na internete. Má to však jednu nevýhodu – konkurencia je naozaj veľká. Takže ak ste sa rozhodli vytvoriť eshop či vlastnú podnikovú stránku, mali by ste urobiť maximum preto, nech je lepšia ako všetky ostatné. Pripravte sa však na to, že to nebude nič jednoduché a budete sa musieť poriadne obracať, aby ste to dokázali. Ale nie je to nič nezvládnuteľné. Na čo musíte myslieť?

Že dizajn nie je dôležitý? Blbosť!

Keď uvažujete o založení eseročky, chcete mať čo najviac informácií, názorov a rád, ako začať podnikať. A keď sa zameráte na vašu online časť biznisu, narazíte aj na názory, ktoré hovoria o tom, že dizajn vášho webu zaujíma iba dvoch ľudí – vás a vášho grafika. Že pre vašich návštevníkov je najdôležitejší obsah a nejaká forma ľudí vôbec netrápi. Nie je to však pravda. Jasné, obsah je najdôležitejší, ale prečo trápiť návštevníkov tým, že budú tráviť čas na stránke či v eshope, ktorý vyzerá tak, ako keby ho dizajnovala Nora Mojsejová? Práve kvalitný, estetický a hlavne moderný dizajn je nadstavba, ktorá pomôže urobiť váš web lepším ako tie ostatné.

Prečo je dôležité spojiť obsah s dizajnom?

Možno kvalitný obsah bez dobrého dizajnu funguje, ale dobrý dizajn bez zaujímavého obsahu na stránke nefunguje. Funguje, ale iba pár sekúnd. Je to podobné, ako keby ste pozvali ženu, ktorá je pre vás neuveriteľne príťažlivá a sexi, na rande. A až tam zistíte, že si nemáte čo povedať, je bez obsahu a vy sa s ňou nudíte. Druhé rande nebude. A to isté platí aj vtedy, ak máte iba pekný dizajn stránky, no ľudia si tam nemajú čo prečítať, čo pozrieť a nič nové, zábavné či zaujímavé sa nedozvedia, a tak sa tam len sotva vrátia. Preto pri tvorbe vašej www stránky myslite aj na to, aký obsah chcete pre svojich návštevníkov tvoriť.

Ako by mal vyzerať kvalitný obsah

Základom je, že tento obsah by mal byť pre vašich návštevníkov zadarmo. A je jedno, či vás jeho vytvorenie bude stáť 50 alebo 800 eur. Prečo? Lebo pravidlo reciprocity. To hovorí o tom, že ak niekomu dáte niečo zadarmo a nič od neho za to nechcete, bude sa vám snažiť túto láskavosť vrátiť čo najskôr. A možno práve tým, že sa stane vaším zákazníkom. To nás dostáva k tomu, že obsah, ktorý niekomu dáte zadarmo, musí s týmto človekom niečo urobiť – pomôže mu vyriešiť dilemu, inšpiruje ho, zabaví ho, pomôže mu s jeho problémom alebo mu dá informácie, ktoré hľadal. Taký obsah by mal byť jedinečný a kvalitne spracovaný. Hýčkajte si svojich návštevníkov stránky či eshopu a premeňte ich na svojich zákazníkov. Dizajn aj obsah vám k tomu pomôžu.

PR článok

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *