Workshop ACT – ZÁKLADY 7 NÁVYKOV SKUTOČNE EFEKTÍVNYCH ĽUDÍ
Už len 2 voľné miesta!
Tento dvojdňový workshop rozvíja vnútornú motiváciu, výkonnosť a efektivitu jednotlivcov, s dôrazom na osobné vedenie. Pamätaj, že vedenie (seba samého) je jedným z cieľov a úloh muža 21.storočia podľa Mužom.sk.
ACT (Act – Active ako akcia, čin, konanie)
Pre koho je seminár určený: Pre mužov, ktorí hľadajú možnosť ďalšieho osobného rastu, mužov s vysokým potenciálom, mužov, ktorí chcú badateľné zlepšenie produktivity a efektivity, mužov, ktorí si chcú nastaviť vnútornú motiváciu, postoje a inšpirovať sa k rozvoju osobnosti.
Keď chce človek niečo predať, alebo kúpiť a ako prvý povie cenu, nikdy sa nedozvie, čo by navrhla protistrana a tak sa môže pripraviť o zisk, alebo preplatiť.
Pekný zoznam, ale s dvoma bodmi nie celkom súhlasím:
1. ad ponuku nedať ako prvý – to nie je celkom pravda, že je to vždy výhodnejšie. Často skôr naopak: človek sa viac či menej nevedome máva tendenciu prispôsobovať tej cene, ktorá je nadhodená ako prvá, čo môže byť pre neho nevýhodné… Tak hoci aj bude jednať, môže potom odpovedať pre neho nevýhodnejšou cenou, než by dal on ako prvý. Bolo to mnohokrát vedecky dokázané. Volá sa to efekt kotvenia (anchoring). Viac tu: https://en.wikipedia.org/wiki/Anchoring alebo tu: https://sk.wikipedia.org/wiki/Kotvenie
2. S tým , že “tajomstvo nikdy nevyzradiť” by som bol opatrný, teda v nižšom veku. Naučiť ho rozlišovať. Sú ľudia, ktorí by to mohli zneužiť, napr. často pri zneužívaní detí osobami, s ktorými sa poznajú (“bude to naše tajomstvo, sľubuješ?”)
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Tento email použijeme na zasielanie nových článkov a bude spracovaný podľa našichpodmienok ochrany osobných údajov. Odhlásiť z odberu článkov na email sa môžeš kedykoľvek cez odkaz na konci každého emailu.
…podržať dvere
aby nedával prvú ponuku?
Nechápem 🙂
Keď chce človek niečo predať, alebo kúpiť a ako prvý povie cenu, nikdy sa nedozvie, čo by navrhla protistrana a tak sa môže pripraviť o zisk, alebo preplatiť.
A ked mi.ponuknu prilis nizku mzdu?
Tak si požiadam o vyššiu a poviem im, čo za to ponúkam. Alebo ju odmietnem.
Pekný zoznam, ale s dvoma bodmi nie celkom súhlasím:
1. ad ponuku nedať ako prvý – to nie je celkom pravda, že je to vždy výhodnejšie. Často skôr naopak: človek sa viac či menej nevedome máva tendenciu prispôsobovať tej cene, ktorá je nadhodená ako prvá, čo môže byť pre neho nevýhodné… Tak hoci aj bude jednať, môže potom odpovedať pre neho nevýhodnejšou cenou, než by dal on ako prvý. Bolo to mnohokrát vedecky dokázané. Volá sa to efekt kotvenia (anchoring). Viac tu: https://en.wikipedia.org/wiki/Anchoring alebo tu: https://sk.wikipedia.org/wiki/Kotvenie
2. S tým , že “tajomstvo nikdy nevyzradiť” by som bol opatrný, teda v nižšom veku. Naučiť ho rozlišovať. Sú ľudia, ktorí by to mohli zneužiť, napr. často pri zneužívaní detí osobami, s ktorými sa poznajú (“bude to naše tajomstvo, sľubuješ?”)
– nech randi so zenami tak, ako by chcel aby randili raz ini muzi s jeho dcerou/dcerami
–